BloG2 LaiN yanG beSt!!!

Tanda dan Jejak

Sep 16, 2011

Sekali Lagi Ato0k Google Bikin Pelik...

Google selalu meraikan sesuatu dengan mengubah page diorang sebagai contoh pada entri ACM yang sebelum ni pada 22Jun2011 ni... kan2??
kali ni diorang wat camni lak...


kenapa oren??? hahahha....... eh? perlu gelak ke??

ok2 ni serba sedikit kenapa gamba orange ni....
sebenarnya gamba tu menunjukkan penghargaan kepada Albert Szent-Gyorgyi yang juga pernah dianugerahkan Nobel pada 1937.... zaman2 moyang2 kite dulu tu......
Kenapa dapat anugerah tu??? sabar la... tak sabar2 nak tau...
Tgok gamba die dulu...
ok tak hensem sangat..T_T
bialah janji pandai... hahahhaa.... sangat merapu ok??
Si Albert ni dianugerahkan dengan anugerah Nobel kerana beliau adalah manusia yang menemui vitamin C... yes!!! he's the one who discovering Vitamin C and beliau gak manemui komponen dan reaksi kitaran acid citric... beliau ni rakyat Hungary dan jugak aktif dalam politik selepas perang dunia kedua.... nak cerita panjang2 pon, panjang sangat cerita riwayat hidupnye.. jadi untuk tahu lebih lanjut, selanjut-lanjutnya, silalah klik SINI!!!
klik ok??? klik!!! klik!!! Klik lah~~
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ok fine!!
tapi baik klik sebab boleh tambah ilmu pengetahuan am.... hahahaha.....
ok chow dulu....

credit to Ato0k Google =D

No comments:

ScanDal

Rilek Jap