BloG2 LaiN yanG beSt!!!

Tanda dan Jejak

Mar 2, 2011

USB Hub Yang.... Tengok Sendirilah Part 2

seperti yg telah dijanjikan dalam entry lepas USBHubYang........ untuk tambah lagi.. hari ni aida tambah beberapa gamba lagi..


specialnya coz hub dia sambung sekali dengan mouse..
2in1.. bawak 1 dapat 2.. kekeke...


yg dua ni sesuai untuk keadaan yang gelap

gamba yang ni nampak sangatlah telah ku cilok dari blog orang lain...^^
nak letak link tapi da terdelete link dia.. sory..--'



siapa peminat starwars????





 cam bunga






ok, ni untuk hub yang lebih dari empat.. agak luar biasa coz selalu kat kedai ada paling banyak 4 hub je kan?? kan?? kan???

 ni ada 7 hub....

mari lihat yang lebih otai...
16 hub depan+belakang


ada yang lebih otai dari yang ni........



korang rasa berapa hub kat sini????

pandangan dekat plak..



berapa??? kira cepat...^^'
49 hub.... ulangan, 49 hub ya kawan2ku...
tak tau nak buat apa hub banyak2... 


last but not lease, the smartest, smartest one..............................



























semart an?? walaupun hub dia cuma 2 tapi yang ni la paling kool....
boleh wat tempat letak pen lagi.........^^
 
ni semua tak termasuk gambar yang ade watermark tu dtgnya dari sini






No comments:

ScanDal

Rilek Jap