BloG2 LaiN yanG beSt!!!

Tanda dan Jejak

Mar 14, 2011

Kecewa!!!

Hukhukhuk!!!!!
camne nak cakap??? xde mood sgt nak update blog... kesedihan melanda diri...huhuhu....-_-
tp coz da tggl lame sgt blog ni, kuatkan ati tok bukak gak!!!!

ade barang yg paling ku syg n sesuatu yg ade 10000000000 kenangan dlm idop ak da ilang... huwaaaaaaa!!!!!
10 mac pukul 5.30 petang... keramat tol...

sowee ayah!!!
kenangan ngan ayah da ilang... iskh...iskh... barang kesayanganku da ilang......


eh, eh.... bukan ni... ni jiran ak punye sedare punye kawan punye bapak punye....

ak da ilang ni...............


ia... henset.. henset nokia 3100 classic... wlupon x secanggih org lain punya...
walaupon orang dok 3G ak takde... sungguhpon orang lain da bleh bermms n wat video call...
walaupon orang lain punya leh on9 gne wi-fi.. wlu pon camera die 1.3mp jer...
sungguhpon ia cuma henset murah yang jarang2 org nak p beli klu jual kat kedai...
ketahuilah, henset ni amat bermakna buat aku yang henset ni slalu kasi aku smangat, slalu teman aku, slalu wat aku senyum cam yang ayah aku slalu buat dulu....

ya... mmg salah aku coz agak careless... tapi yang penjumpa henset ni????
sanggup dia amik barang orang... tk pk ke apa yang orang tu akan rasa bila die tgok henset die da xde(akulatu) menangis airmata darah aku sehari semalam....

aduh!!! walau nnt ditakdirkn ak ada duit bli yang baru model yang sama, tapi feel die x same... argh!!!!! sape la jumpe nih... pulangla balik.. hukhukhuk.... aku pon x penah jumpa barang orang pastu g amik camtu jer... msti aku g carik tuan die sampai dpt.......

tu la satu2 barang peninggalan ayah aku untuk aku... sedih.. tulis ni pon sambil menangis.... hukhuk....
last aku nak kasi tau sume yang bace entry nih, henset tu sgt penting tok aku coz ayah ak ada dalam tu... bila aku rase tensen, sunyi, sedih, marah or pape pon, henset tu la penyejuk ati aku... da macam ayah aku wat dulu... argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tido lagi baik!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HENSET!!!! BALIKLA!!!!

No comments:

ScanDal