BloG2 LaiN yanG beSt!!!

Tanda dan Jejak

Aug 22, 2011

ACM Selalu Meninggalkan Blognya Berhabuk-Bersawang

Uwh, sebelum apa2 pertanyaan lanjut, ACM tu maksudnya AnakCheMe dan bermakna ACM adalah kata ganti diri kedua yang digunakan selepas Aku.... hahahaa
Ok ok, ni dah meraban habeh dah ni.....

Jadi bersesuaian dengan head diatas, YA!!! saya selalu meninggalkan blog saya terdiam sebentar melayan perasaan.... membiarkan blog saya bersendirian kesunyian tanpa dibersihkan dan dimandikan...Ooooo blog bole mandi??? (berfikir jap)

seterusnya bagi membersihkan sawang di blog nih yang kalau bilik tu ade sikit2 macam ni:

Tq bom321  

sebenarnya, bukan xmo update, tapi.... xtau nak update hape..... bile nak update jer tengok ade blogger lain da buat entri yg same... kalau sorang xpe, ni ramai... kalau lah ACM yang kerdil ni pon buat entri yang sama, siapalah yang suka rela menjengah kemari jika dibandingkan dengan blogger2 yang dah meletup letup tu... hehehe....(alasan banyak...)

ok untuk mengelakkan blog ini bersawang-sawang bukan laman sesawang(web) ok... sawang-sawang...
saya, ACM berazam untuk menupdate blog ini paling-paling pon seminggu sekali.... kawan2 sila ingatkan saya ok... hahahaha....

ingat nak tulis satu cerita kat sini... ACM watsendiri tau... tapi cam segan la plak...hehheehe..
xpelah nnt edit2 dulu mane yang patut lah... (merah pipi)

ok2 sebelum saya menarik diri untuk melelapkan mata sekarang, ade nak share 1 benda nih....

bunyi die lebih kurang cam ni:
susah lah.... ok2 kalau lelaki pon jaga wajah dari sebarang roma di wajah apatah lagilah manusia yang bergelar wanita.... cceewahhh.. hahaha... kat sini nak kongsi yang sebenarnya unwanted hair ni boleh diremovedkan dengan senang dan cepat... hah! apa lagi??? KLIK la...

No comments:

ScanDal